Reclamem a Playmobil que etiqueti en català!

La Plataforma per la Llengua obre una nova petició a través de la plataforma canvia.cat per demanar a Playmobil que compleixi amb el Codi de Consum de Catalunya i garanteixi el dret dels consumidors a rebre les informacions bàsiques de l'etiquetatge i les instruccions dels productes en català.

Només el 7,66% de les joguines que les grans empreses fabricants venen a Catalunya estan etiquetades en català.

Ara que s'apropen dates en què la compra de jocs i joguines augmenta, des de la Plataforma per la Llengua volem tornar a insistir en la necessitat de reclamar a aquestes empreses que compleixin amb el Codi de Consum de Catalunya i etiquetin els seus productes en català.

Per fer-ho, hem engegat una nova campanya a través de la plataforma canvia.cat per reclamar a Playmobil, una empresa mundialment coneguda per grans i petits, que deixi de vulnerar els drets lingüístics dels seus clients catalanoparlants i incorpori la llengua catalana a les 23 llengües en les quals ja ofereix els seus productes.

Si Playmobil etiquetés en català podria, a més de complir la llei, aconseguir arrossegar altres marques de joguines per una simple qüestió de competència.

Aquest dissabte, a la Festa pel joc i el lleure en català, la reivindicació per aconseguir #Playmobilencatalà també prendrà un paper molt important. En el taller sobre drets lingüístics, grans i petits podran fer el seu dibuix per reclamar els seus drets a Playmobil i fer-se una fotografia amb els "clics" de la Festa per compartir-la a través de les xarxes socials.

Entra a www.canvia.cat, signa la petició i ajuda'ns a fer-ho córrer a través de les xarxes socials amb l'etiqueta #Playmobilencatalà!