99 aules participaran en el III Concurs Tísner de Creació de Jocs de Català

En aquesta nova edició s'ha aconseguit doblar el nombre de participants respecte de l'any passat. L'acte d'entrega de premis se celebrarà el 14 de maig de 2017.

El Concurs Tísner de Creació de Jocs de Català, organitzat per la Plataforma per la Llengua, està destinat als alumnes de 5è i 6è de primària de les escoles del Principat de Catalunya i la Franja de Ponent i té com a objectiu descobrir la faceta lúdica i creativa de la llengua catalana. Cada aula inscrita presentarà un projecte de joc inèdit que tracti sobre la llengua catalana abans del 31 de març a les oficines de la Plataforma per la Llengua i, entre totes les propostes, el diumenge 14 de maig de 2017 s'anunciaran els guanyadors en un acte públic. El termini d'inscripcions, que va concloure el passat 11 de novembre, ha confirmat la bona acceptació d'aquesta iniciativa per part de la comunitat educativa, ja que s'ha doblat el nombre de participants respecte de l'edició de l'any passat.

Des de l'ONG del català volem mostrar el nostre agraïment a tots els alumnes, mestres i escoles que fan possible aquest concurs i desitjar molta sort a totes les aules que hi participaran.