Coneix la història i l’evolució del català passejant pels carrers de Barcelona

La cooperativa Fent País ofereix una nova activitat entre les seves experiències, la "Ruta pels espais de la llengua catalana". Descobreix la història i l'evolució de la llengua catalana passejant pels espais més emblemàtics del centre de Barcelona!

La "Ruta pels espais de la llengua catalana", impulsada per la Plataforma per la Llengua, se suma a la nombrosa oferta d'experiències que podem trobar a les capses regal de la Cooperativa Fent País. Aquesta visita guiada pels barris del Gòtic i el Born connecta diferents espais de la capital catalana amb la història de la nostra llengua. Les columnes d'August, la plaça del Rei, l'Ateneu Barcelonès o la plaça de Sant Jaume són alguns dels espais que formen aquest imaginari al voltant del català i els fets que han tingut més importància en la seva evolució.

Ja pots trobar aquesta i moltes altres experiències a les capses regal de la Cooperativa Fent País. Descobreix-les a la seva pàgina web o als nombrosos punts de venda que hi ha repartits per arreu de Catalunya.