Èxit d'assistència a la conferència de l’historiador Borja de Riquer

El passat dijous 22 de setembre, al Casal Pere Quart de Sabadell, va tenir lloc la conferència de l'historiador Borja de Riquer.

L'historiador va dividir la conferència en dues parts. En la primera part, exposà les característiques de l'anomenada Generació del 66, referent als joves que van prendre la batuta de la lluita antifranquisme a les grans ciutats.

La segona part, de la conferència es va basar en la figura de Joan Oliver. Borja de Riquer el va definir com a "intel·lectual d'una altra generació amb l'esperit rebel i insubornable" i va fer un recorregut per la trajectòria de Joan Oliver dins del context social i polític i les diferents accions que va dur a terme, entre les quals destaca l'aparició estel·lar al Gran Price de Barcelona.

Des de la Plataforma per la Llengua de Sabadell volem donar les gràcies a la cinquantena d'assistents a la conferència i també a la comissió de l'Any Joan Oliver per donar-nos l'oportunitat d'organitzar un acte en el marc d'aquesta.

Per més informació de la conferència podeu llegir la crònica de iSabadell.