Guanya dues entrades per a l’obra "El curiós incident del gos a mitjanit"

Participa al concurs "Dóna la teva veu pel català" i celebra amb la Plataforma per la Llengua que ja som més de #10000veus. Aquest mes pots guanyar dues entrades per al teatre Poliorama.

Per concursar només has de fer una fotografia que expressi com estimes i defenses el català, penjar-la a les xarxes socials amb l'etiqueta #10000veus i compartir-la amb les teves amistats.

Si aconsegueixes que la teva veu sigui la més votada, a través del web www.plataforma-llengua.cat/10000-socis, podràs gaudir de l'obra "El curiós incident del gos a mitjanit", una adaptació teatral de Simon Stephens de la popular novel·la homònima del britànic Mark Haddon. L'obra, protagonitzada per Pol López i dirigida per Julio Manrique, ha estat guanyadora de tres Premis Butaca 2015 i de quatre Premis de la Crítica 2015 (inclòs el de millor espectacle). Pol López també ha rebut el Premi Ciutat de Barcelona de Teatre.

Lluís Llach, Vicenç Villatoro, Quim Masferrer o el grup de música Blaumut, entre molts d'altres, ja han donat la seva veu pel català. Fes com ells i explica'ns quins són els teus motius per defensar i estimar la nostra llengua.