L'Alguer a 'Cosins Germans' de TV3

Aquest dimarts 2 d'agost TV3 ha emitit la puntada de Cosins Germans, dedicada a l'Alguer. L'escriptor valencià Ferran Torrent ha visitat la ciutat del nord-ovest de l'illa Sardenya en companyia de diversos algueresos.

Al mercat ha comprat al banc de la sòcia de la Plataforma per la llengua, Anna Maria Daprea, que és caracteritzat de diversos cartells en català. Han tengut espaci Pere Lluís Alvau, promotor cultural, Angel Maresca, barber i cantant, que en passat han col·laborat amb la delegació algueresa. Torrent ha visitat també Vittoria Martinelli, al restaurant Lo Romaní, que té el menú en català, curat dels voluntaris algueresos de la Plataforma per la llengua.

La delegada Irene Coghene i el soci Mauro Mulas, que en aqueixa ocasió representava el Centre Excursionista de l'Alguer, han pogut parlar amb Ferran Torrent de llengua i de temes identitaris. Han visitat l'iglésia gòtica de Sant Jordi al vilatge de Potu Majore, que testimonia la presència catalana en tantes zones de Sardenya.

Una altra manera per conèixer l'Alguer, los sous habitants, les peculiaritats que aqueix lloc amaga i deixa descobrir a qui té més curiositat.

Aquí podeu veure el programa de TV3.