Gaudeix de l'estiu amb les activitats de la Plataforma per la Llengua al Maresme

La territorial de la Plataforma per la Llengua al Maresme ens proposa un seguit d'activitats per aquest mes de juliol. No te les perdis!

Presentació del llibre "Maleïda. L'aventura de Jacint Verdaguer a l'Aneto"

El divendres 1 de juliol, a 2/4 de 8 del vespre, a la Biblioteca P. Gual i Pujadas de Canet de Mar, la secció local de Plataforma per la Llengua us oferirem la presentació del llibre "Maleïda. L'aventura de Jacint Verdaguer a l'Aneto" de Bernat Gasull i Roig.

Presentació del llibre "Res no és perfecte a Hawaii"

El divendres 8 de juliol, a 2/4 de 8 del vespre, la Plataforma per la Llengua de Canet de Mar us oferirà el darrer acte del programa "10 anys, 10 actes" que han organitzat per celebrar els 10 anys d'aquesta secció local del Maresme. La presentació del llibre "Res no és perfecte a Hawaii", de Màrius Serra, es realitzarà a la Biblioteca P. Gual i Pujadas.

El Correllengua 2016 arrencarà el 9 de juliol a Canet de Mar

El dissabte 9 de juliol tindrà lloc a Canet de Mar la festa nacional d'inici del Correllengua 2016, enguany dedicat a la periodista i escriptora Montserrat Roig coincidint amb el 25è aniversari de la seva mort. Consulteu el programa de la festa.

Torna el Cine Pícnic a la Platja d'Arenys de Mar

Un any més, la Plataforma per la Llengua us convida a un nou cicle del Cine Pícnic a la platja de la Picòrdia d'Arenys de Mar per gaudir d'una bona pel·lícula mentre sopeu i us relaxeu aprofitant la brisa que ens porta el mar.

• Dimarts 12 de juliol a les 22 h: HOTEL TRANSILVÀNIA 2
  • Dimarts 19 de juliol a les 22 h: PAN
  • Dimarts 26 de juliol a les 22 h: ELS MINIONS

Aquesta activitat compta amb el suport de la Direcció General de Política Lingüística de la Generalitat i de l'Ajuntament d'Arenys de Mar.