La Plataforma per la Llengua participa en la 2a. Viquimarató d’Esparreguera 2016

L'objectiu és augmentar en quantitat i qualitat els articles publicats a la Viquipèdia de temàtica local i general en la nostra llengua

El dimarts 19 d'abril, en el marc dels actes de la 6a. Setmana de la Llengua Catalana a Esparreguera, s'ha dut a terme a la Biblioteca Municipal L'Ateneu la 2a. Viquimarató d'Esparreguera 2016.

La Viquimarató té dos objectius principals: d'una banda, ampliar el nombre d'articles publicats a la versió catalana de la Viquipèdia (http://ca.wikipedia.org/wiki/Portada o www.viquipedia.cat) de temàtica esparreguerina i també general i, de l'altra, millorar la qualitat d'aquelles entrades sobre la vila que ja hi ha publicades, bo i afegint-hi informacions i referències bibliogràfiques.

Dos membres de la territorial del Baix Llobregat-Esparreguera de la Plataforma per la Llengua, entre els quals hi havia la portaveu de la territorial, Rosa Monforte, hi han col·laborat publicant articles i millorant-ne alguns que ja estaven publicats.