Es clou el 2n Club de Lectura Juvenil d’Esparreguera

L'acte forma part de la 6a Setmana de la Llengua Catalana a Esparreguera 2016

Dilluns 11 d'abril, en el marc de la 6a Setmana de la Llengua Catalana a Esparreguera 2016, es va dur a terme la cloenda del 2n Club de Lectura Juvenil d'Esparreguera, en què es va comentar l'obra Diari del tot verídic d'un indi a mitja jornada, del nord-americà Sherman Alexie.

A la trobada hi van intervenir principalment els joves participants, que van comentar els darrers llibres que havien llegit, a més de la professora de català de l'Escola Cooperativa El Puig, la directora de la Biblioteca Municipal L'Ateneu, Carla Canongia, el responsable del Servei Local de Català d'Esparreguera i un representant de la territorial de la Plataforma per la Llengua, que van destacar la importància de trobar-se en un ambient distès per parlar sobre les lectures fetes.

Al segon Club de Lectura Juvenil d'Esparreguera hi van participar una dotzena de persones, es va dur a terme a la Biblioteca Municipal L'Ateneu i va ser coorganitzat per la territorial d'Esparreguera de la Plataforma per la Llengua, el Consorci per a la Normalització Lingüística, la Regidoria de Política Lingüística de l'Ajuntament d'Esparreguera i els tres centres de secundària de la vila: l'Escola Cooperativa El Puig, l'Institut El Cairat i l'Institut El Castell.

El Club de Lectura Juvenil és una activitat adreçada a joves que tenen l'hàbit de llegir o la inquietud per descobrir noves lectures. Es proposa la lectura a casa d'un llibre pensat per als seus gustos i posteriorment, a l'espai habilitat de la Biblioteca Municipal L'Ateneu, es fa una tertúlia moderada que permet llegir i enraonar en català.