Què me'n dius del català, llengua d'arrelament?

La Plataforma per la Llengua organitza el pròxim dilluns 23 de maig, a les 19 h, un nou debat obert del cicle "Què me'n dius...?" a Ciutat Meridiana. En aquesta ocasió, presentarem la publicació arRelats i debatrem sobre el paper del català com a llengua d'arrelament i de cohesió social.

ArRelats és un recull de propostes literàries de persones d'origen nouvingut que, per primera vegada, han pogut publicar en llengua catalana. Al llibre, els textos, hi són en la llengua respectiva d'origen i traduïts al català esdevenint, una publicació que vol simbolitzar que la llengua catalana i la comunitat lingüística que la formen són oberts a la diversitat. Una diversitat que es materialitza amb nous parlants, que l'enriqueix i l'amplia.

El pròxim dilluns 23 de maig, la Plataforma per la Llengua presentarà aquesta publicació a la Plaça Roja de Ciutat Meridiana, a les 19 h. Ho farem amb la participació d'alguns dels autors dels relats d'aquest projecte per debatre sobre el paper del català com a llengua d'arrelament, en el que serà la setena entrega del cicle de debats amb copa "Què me'n dius...?".

El debat presentarà un format original, a l'aire lliure i acompanyat d'un refresc. Conduït pel periodista i membre de la Junta Executiva de la Plataforma per la Llengua, Xavier Pérez Esquerdo, i amb la direcció artística del també il·lustrador de la publicació, Ulldistret, i l'acompanyament musical de l'Alba Romanyà.

No t'ho perdis, vine i participa en els debats de la Plataforma per la Llengua!