"10 anys, 10 actes" a Canet de Mar

Per rememorar els 10 anys de la celebració de la primera activitat de la Plataforma per la Llengua de Canet de Mar, el grup local d'aquesta localitat organitza 10 activitats, des de mitjans de maig fins a primers de juliol, amb el nom de "10 anys, 10 actes".

Divendres 13 de maig, 19.30 h, Aula Magna CRTTT - Escola de Teixits, projecció del documental "L'últim seller" i col·loqui amb Andreu Bosch i Rodoreda

Divendres 20 de maig, 19.30 h, Aula Magna CRTTT - Escola de Teixits, cinefòrum de la pel·lícula "Born" amb el director Claudio Zulian

Divendres 27 de maig, 19.30 h, Sala Cultural Ramon de Capmany, xerrada-tertúlia sobre Neus Català, supervivent dels camps d'extermini nazis, a càrrec d'Elisenda Belenguer, historiadora, biògrafa i amiga.

Del 30 de maig al 5 de juny, Sala Cultural Ramon de Capmany, exposició "La llengua en l'etiquetatge de les grans marques".

Divendres 3 de juny, 20.00 h, Sala Cultural Ramon de Capmany, xerrada "El català, un cas únic europeu en l'etiquetatge de productes" amb la participació de Bernat Gasull, responsable de l'àrea d'empreses i administracions públiques de Plataforma per la Llengua, i Susanna Juan, responsable de comunicació del Bonpreu i Esclat.

Del 6 al 19 de juny, Sala Cultural Ramon de Capmany, exposició "La desmesurada vida de Ramon Llull", dins els actes de l'Any literari Ramon Llull 2015-2016.

Divendres 10 de juny, 20.00 h, Sala Cultural Ramon de Capmany, presentació del llibre "100 episodis clau de la història de Catalunya" de l'historiador Agustí Alcoberro.

Divendres 17 de juny, 20.00 h, Sala Cultural Ramon de Capmany, presentació del llibre "Ramon Llull. El viatger de la paraula" de la filòloga mallorquina Maribel Ripoll Perelló, dins els actes de l'Any literari Ramon Llull 2015-2016.

Divendres 1 de juliol, 19.30 h, Biblioteca P. Gual i Pujadas, presentació del llibre "Maleïda. L'aventura de Jacint Verdaguer a l'Aneto" de l'escriptor Bernat Gasull.

Divendres 8 de juliol, 19.30 h, Biblioteca P. Gual i Pujadas, presentació de la novel·la "Res no és perfecte a Hawaii" de l'escriptor Màrius Serra.