Gaudeix del cinema infantil en català i aconsegueix un DVD d’una pel·lícula de Pack Màgic de regal

Gràcies a l'acord de col·laboració entre Pack Màgic i la Plataforma per la Llengua, al llarg de l'any Pack Màgic oferirà el regal d'un o més DVD de les seves pel·lícules als socis i sòcies de la Plataforma per la Llengua espectadors de les pel·lícules que la productora presenta regularment en diferents cinemes de tot Catalunya.

Si tu i la teva família, o amics, sou espectadors de cinema infantil en català, sigueu els primers en enviar-nos una foto d'una entrada adquirida per a la pel·lícula infantil Neu i els arbres màgics, que es projectarà demà dissabte 30 d'abril a les 12.30h al Teatre CCCB (Barcelona) en el marc del Festival d'Autor de Barcelona (D'A) i aconseguiu un DVD d'una pel·lícula de Pack Màgic de regal.
La foto de l'entrada ens l'heu de fer arribar a l'adreça promocions@plataforma-llengua.cat.

T'informem  també que podeu trobar pel·lícules infantils en català de Pack Màgic a Filmin en català i versió original (5 pel·lícules) i a Screenly (7 pel·lícules) i DVD de les pel·lícules (amb material pedagògic) a la botiga en línia de Pack Màgic, inaugurada aquest mes d'abril.

Consulta tota la informació al web www.packmagic.cat i gaudeix de cinema en català per als més petits!