El Club TR3SC ofereix dues noves promocions per als socis de la Plataforma per la Llengua

Si ets soci de la Plataforma per la Llengua, gaudeix d'un descompte en la compra d'entrades per a la Festa del Llibre d'aquest dimecres 20 d'abril i per al concert d'aniversari que el Club TR3SC organitza per al proper dimecres 11 de maig

Clica aquest enllaç i aconsegueix entrades amb descompte a la Festa del Llibre que el Club TR3SC organitza aquest dimecres 19 d'abril a les 19h a l'Antiga Fàbrica Estrella Damm.  Per gaudir del descompte, només cal que en el moment de la compra indiquis el codi TR3SC10aniv.

I, si vols participar del concert d'aniversari amb la Sant Andreu Jazz Band i The Gramophone Allstars Big Band que el Club TR3SC farà el dimecres 11 de maig a la sala BARTS a les 20.30h, entra en aquest enllaç, indica el codi promocional Concert10anys i aconsegueix l'entrada amb descompte.

Et recordem que a més a més,  gràcies a l'acord entre la Plataforma per la Llengua i el Club TR3SC, pots gaudir d'un preu reduït si et dones d'alta com a soci del Club: 26,00€ per a la modalitat BÀSIC i 43,00€ per a la modalitat PREMIUM. Per aconseguir aquest preu especial, tramita l'alta com a soci del Club TR3SC a partir d'aquest formulari.

Esperem que puguis aprofitar aquesta oferta i també la resta d'avantatges i promocions de què pots gaudir com a soci de l'entitat!