El 24 d'abril, cridem pel català!

"Crida-ho als 4 vents. El català, llengua comuna" és el lema de l'acció que la Plataforma per la Llengua organitzarà el pròxim diumenge 24 d'abril, a partir de les 10 del matí, a la plaça Comercial del Born de Barcelona.

Un any més, volem sortir massivament al carrer per demostrar la força del català. Enguany volem que ens escoltin arreu, tant del nord, com del sud, de l'est i de l'oest. Volem cridar als 4 vents que el català és la nostra llengua comuna, la de tots els territoris de parla catalana.

Volem aconseguir reunir 500 persones per formar entre tots una gran rosa dels vents i ens distribuirem per cadascuna de les 8 puntes. Cada una de les puntes representarà una de les varietats dialectals de la llengua catalana i les farem moure per sentir com crida la veu de cada territori en la seva pròpia varietat. Plegats, farem que la rosa apunti cap on ens dirigim: aconseguir que el català sigui la nostra llengua comuna, eix vertebrador de la nostra societat conformada per persones de diferents orígens i cultures!

Per tot això, et necessitem! El pròxim 24 d'abril comptem amb la teva participació en aquesta espectacular acció. Per poder facilitar i fer possible el muntatge, necessitem que t'inscriguis al web www.cridaho.cat i triïs la varietat dialectal que vols representar. El mateix dia 24, us regalarem una samarreta amb el lema "Parlo el català" escrit amb la varietat seleccionada.

Ajuda'ns a fer-ho possible, un any més sortim al carrer per cridar als 4 vents: El català, llengua comuna!

El concurs! #Cridaho

A través de les xarxes socials, farem córrer aquesta acció amb l'etiqueta #cridaho. Animem a totes les persones dels territoris de parla catalana que comparteixin fotografies del lloc on viuen ensenyant quin temps fa i acompanyant-ho amb alguna frase, dita, refrany... típic de la seva varietat dialectal. El mateix dia de l'acció, sortejarem un pack d'experiències de Fent País entre tots els participants!