52 aules d’arreu del Principat ja treballen en la creació de jocs en català per la 2a edició del Concurs Tísner

La Plataforma per la Llengua organitza la segona edició del Concurs Tísner de creació de jocs de català, un concurs dirigit als alumnes de 5è i 6è de primària de les escoles d'arreu del Principat, on el principal objectiu és el foment de la llengua catalana de forma lúdica i creativa.

52 aules es van inscriure per participar en el concurs i des que les inscripcions van tancar el passat 13 de novembre, alumnes, mestres i escoles han estat treballant en els seus projectes. Les aules tenen temps fins el proper 1 d'abril per a presentar les seves propostes que posteriorment seran avaluades per un jurat de professionals, format pels periodistes, Màrius Serra i Salvador Alsius, l'expert i col·leccionista de jocs de tauler, Oriol Comas, el director de Devir i principal editor de jocs de taula en català, Joaquim Dorca, i, en representació de l'ONG del català, la cap d'àrea del joc i el lleure en català, Isabel Romano.

Els guanyadors del 2n Concurs Tísner de creació de jocs de català es donaran a conèixer a través dels mitjans de difusió habituals de la Plataforma per la Llengua. Els premis seran lliurats en un acte públic que tindrà lloc diumenge 8 de maig de 2016 a l'Estació del Nord.

Escoles com Alzines Balladores, Pont trencat, Rosa Sensat, Sant Felip Neri, Segimon Comas i Sinera ja ens han anat enviant imatges dels alumnes de 5è i 6è treballant en els seus projectes. Estem desitjosos de veure quins jocs en català ens presentaran. A través de les xarxes socials, podreu conèixer com treballen aquestes escoles en els seus projectes amb l'etiqueta #ConcursTísner.

Ànims i molta sort a totes les escoles!