Sorteig per a socis de 3 entrades dobles per anar al cinema!

La Plataforma per la Llengua, en col·laboració amb Pack Màgic, oferim 3 entrades dobles per a la pel·lícula d'animació Al sostre del món (recomanada a partir de 6 anys). Des d'avui i fins al 29 de febrer, els 3 primers socis que ho sol·licitin a través d'aquest formulari rebran una entrada doble per anar a veure la pel·lícula als Cinemes Girona o Cinemes Maldà de Barcelona, el dissabte 12 de març (hora a confirmar). Estigueu alerta al correu i al telèfon de contacte per saber si us ha tocat!

Al sostre del món narra la història de Sasha, una joveneta de l'aristocràcia russa que ha estat sempre fascinada per la vida aventurera del seu avi, Olukin. Explorador famós, va fer construir un magnífic vaixell trencaglaç, el Davai, que no ha tornat de la seva darrera expedició a la conquesta del Pol Nord. Sasha decideix partir cap al Gran Nord seguint la pista del seu avi per tal de recuperar el famós vaixell. Una pel·lícula plena d'emocions, que s'estrenarà aquest mes de març.

El film, doblat al català, s'exhibeix també amb subtítols, per a fomentar la lectura i fer-lo accessible a infants amb dificultats auditives. Disposa, així mateix, de l'App Artaccès amb audiodescripció per a infants amb dificultats visuals.

Tan bon punt rebem les 3 primeres sol·licituds, ens posarem en contacte amb els guanyadors/es. No deixis escapar aquesta oportunitat i gaudeix del #catalàalcinema amb els més petits de casa.

Sort!!