Ada Parellada suma la seva veu a la Plataforma per la Llengua

En el marc de la campanya "Dóna la teva veu pel català" que celebra els 10.000 socis de la Plataforma per la Llengua, diverses personalitats conegudes de diferents àmbits ens expliquen els seus motius per estimar i defensar la llengua catalana. La cuinera Ada Parellada se suma a aquesta iniciativa i a la nostra entitat. Benvinguda, gràcies per estimar el català!

La Plataforma per la Llengua ja compta amb més de 10.000 persones que donen la seva veu pel català. Una xifra molt important per a nosaltres, que ens permet continuar amb les campanyes i accions per promocionar i defensar el català.

Diferents personalitats del món de la música, la cuina o la ciència, com Lluís Gavaldà i Ada Parellada, ens expliquen per què és important defensar la nostra llengua i utilitzar-la en tots els àmbits. Tots ells també formen part de l'ONG del català i us animen a explicar-nos els vostres motius!

Per participar-hi, ho podeu fer a través del web de la campanya "Dóna la teva veu pel català". Només heu de pujar una fotografia i explicar per què estimeu, defenseu i utilitzeu la llengua catalana. La fotografia amb més vots guanyarà un premi cada mes. Compartiu les vostres imatges a les xarxes socials amb l'etiqueta #10000veus i aconseguiu que siguin les més votades!

Moltes gràcies a tothom per formar part d'aquesta gran família!