Juga al FIFA 2016... en català!

El pròxim divendres 26 de febrer, a les 19h als Cinemes Girona, podràs jugar en exclusiva al FIFA 2016 en català! La Plataforma per la Llengua organitza una demo de com seria jugar al FIFA d'EA Sports en català, gràcies a la retransmissió en directe que farà en Joan Maria Pou de Rac1. Confirma la teva assistència a través d'aquest formulari!

El català és un idioma pràcticament inexistent en el món dels videojocs. La Plataforma per la Llengua ha elaborat un estudi sobre la situació de la llengua catalana en aquest sector evidenciant que no hi ha oferta de videojocs en català, malgrat la demanda existent. La voluntat d'aquesta publicació és sensibilitzar a la població sobre aquesta mancança i la importància de la normalització del català en el món del joc i el lleure en català.

Per donar a conèixer aquest estudi hem organitzat un acte als Cinemes Girona on podrem jugar al FIFA 2016 en català, gràcies a la participació del periodista Joan Maria Pou, que retransmetrà en directe la partida que jugaran futures promeses de la Masia del Barça i una persona del públic que sortirà escollida per sorteig.

Després de conèixer breument les dades de l'estudi, comentarem la situació del català als videojocs amb la participació de Gina Tost, periodista i social mèdia experta en videojocs; Hèctor Fuster, desenvolupador de videojocs que defensarà la importància de la llengua en l'aprenentatge a través del videojoc i per part de la Plataforma per la llengua, Isabel Romano, responsable de l'àrea de joc i lleure i Òscar Ibàñez responsable de l'estudi . L'acte serà conduït pel periodista Xavier Pérez Esquerdo.

L'aforament és limitat. Per poder assistir a l'acte, és necessari que ens confirmeu la vostra assistència omplint aquest formulari amb les vostres dades i la dels vostres acompanyants, si s'escau.

Us hi esperem!