Més de 4.000 persones ja han votat el guanyador del III Premi Martí Gasull i Roig

Última setmana per a participar en la votació per a escollir el guanyador de l'edició d'enguany. Entra al web premimartigasull.cat i participa-hi!

El pròxim diumenge 31 de gener, és l'últim dia per poder participar en l'elecció del guanyador de la III edició del Premi Martí Gasull i Roig. Bonpreu-Esclat, Grup Flaix i l'Associació de Treballadors Pakistanesos són els tres finalistes, per la seva trajectòria en la defensa i promoció de la llengua catalana.

Més de 4.000 persones ja han votat el seu candidat preferit a través del web www.premimartigasull.cat. El Premi s'atorgarà a aquella empresa o entitat que més vots hagi rebut per l'exemplaritat de la seva tasca en la defensa de la llengua catalana hagi contribuït de manera notable a la millora de la situació de la llengua en l'àmbit lingüístic català.

Acte de lliurament del Premi Martí Gasull i Roig

El guanyador es donarà a conèixer en la cerimònia de lliurament del III Premi Martí Gasull i Roig que es farà el proper 8 de febrer de 2016 al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB), a les 19h.

Per assistir-hi com a públic, és necessari que ens feu arribar un correu electrònic a premimartigasull@plataforma-llengua.cat indicant el vostre nom i el dels vostres acompanyants.