20% de descompte en els concerts del C.A.T Centre Artesà Tradicionàrius

Si ets soci o sòcia de la Plataforma per la Llengua, pots beneficiar-te d'un 20% de descompte en la compra de la teva entrada, més la d'un acompanyant, per als concerts programats al llarg d'aquest 2016 al C.A.T Centre Artesà Tradicionàrius. Pots consultar el calendari de concerts clicant aquí.

La Plataforma per la Llengua mantenim l'acord de col·laboració amb el C.A.T. a partir del qual els socis i sòcies de l'ONG del català podeu gaudir d'un descompte del 20% en la compra de les entrades dels concerts programats per aquest any 2016. A més a més, aquest 2016 l'acord s'ampliarà amb descomptes per als socis de la Plataforma per la Llengua que formalitzin la matrícula en algun dels tallers del curs 2016-17 del C.A.T. Pròximament, ampliarem la informació sobre aquest nou descompte en les activitats del C.A.T.

El C.A.T. programa de forma regular concerts, balls i sessions d'improvisació i intercanvi entre solistes i grups. A més, amb periodicitat trimestral programa tallers d'aprenentatge d'instruments (acordió diatònic, percussió, gralla, violí, flabiol, etc.) i de dansa, així com la programació dels Tallers d'Arsèguel (tallers d'aprenentatge en caps de setmana). Tot i que el seu àmbit preferent d'actuació és la música tradicional catalana, el C.A.T. incorpora a les seves programacions grups i solistes d'altres tradicions musicals. A banda de les de l'Estat espanyol, occitans, francesos, italians, irlandesos, grecs, etc. han participat en la seva programació de concerts.

El C.A.T. organitza el Festival Tradicionàrius, la mostra més important de la música d'arrel tradicional arreu dels països de llengua catalana. El Festival inclou concerts, balls i altres activitats al llarg de dotze setmanes (de gener a març). Consulta la programació de 2016.

No deixis escapar aquesta fantàstica promoció i gaudeix de la bona música i un bon ambient!