Si ets soci de la Plataforma per la Llengua, aconsegueix entrades al BarnaSants amb un mínim d’un 50% de descompte

Amb l'objectiu de difondre i impulsar les actuacions musicals en llengua catalana, la Plataforma per la Llengua hem arribat a un acord de col·laboració amb el festival BarnaSants, amb el que contribuirem a la promoció de les actuacions que s'hi han programat en la nostra llengua i gràcies al qual, els socis de l'entitat podreu gaudir del 50% de descompte o més en la compra d'entrades a aquests concerts. El preu per a tots ells és de només 5€.

Demana la teva entrada i la dels teus acompayants (també a aquest preu reduït) a través d'aquest formulari!

El dia del concert, demana les entrades encarregades a la taquilla de BarnaSants presentant el teu carnet de soci o carnet d'identitat i paga-les en aquell mateix moment amb el 50% de descompte

Recorda que com a soci que ens ajudes a continuar treballant a favor de la llengua, tens tot un seguit d'avantatges i promocions que actualitzem i renovem periòdicament.  Consulta-les!