Viu el BarnaSants a preus especials per ser soci de la Plataforma per la Llengua

Amb l'objectiu de difondre i impulsar les actuacions musicals en llengua catalana, la Plataforma per la Llengua hem arribat a un acord de col·laboració amb el festival BarnaSants, amb el que contribuirem a la promoció de les actuacions que s'hi han programat en la nostra llengua i gràcies al qual, els socis de l'entitat podreu gaudir del 50% de descompte en la compra d'entrades a aquests concerts.

Arriba la 21a edició del festival de música BarnaSants per oferir-nos, al llarg de tot aquest any, un seguit de concerts que, des d'una àmplia catalanitat, mira cap a tots els punts cardinals reforçant línies de treball que cultiva des de fa dues dècades: poesia i mestissatge, clàssics dels quals cal tenir cura i batalladores veus de nova planta, l'Amèrica Llatina i l'Europa més propera.

Segons l'acord assolit entre la Plataforma per la Llengua i BarnaSants, els socis i sòcies de l'ONG del català podreu assistir als concerts d'aquest llistat amb un descompte del 50% sobre el preu de l'entrada, per a vosaltres i els vostres acompanyants. Les sol·licituds s'atendran per ordre d'arribada i fins a esgotar el número d'entrades amb descompte de què disposem per a cadascun dels concerts.*
Així mateix, l'acord establert inclou la cessió per part de BarnaSants d'entrades gratuïtes per distribuir entre els voluntaris lingüístics de la Plataforma per la Llengua, el marc de les activitats del voluntariat lingüístic de la nostra entitat i com a agraïment a la tasca desinteressada que hi fan.

* En funció de l'oferta i la demanda que tingui cada concert, la Plataforma per la Llengua ens reservem el dret de limitar el número d'entrades que podem oferir a un mateix soci per a diferents concerts i, pel mateix motiu, ens reservem també la possibilitat de limitar número d'acompanyants a qui podem oferir entrada amb aquest preu amb descompte.

Clica aquí i omple el formulari amb les teves dades per aconseguir el teu descompte!