Bonpreu-Esclat, Grup Flaix i l’Associació de Treballadors Pakistanesos, finalistes del III Premi Martí Gasull i Roig

Després d'un procés de deliberació, els 8 membres del jurat del III Premi Martí Gasull i Roig han escollit els tres finalistes. Són l'empresa Bonpreu-Esclat, el Grup Flaix i l'Associació de Treballadors Pakistanesos. Entra al web www.premimartigasull.cat i contribueix a decidir amb el teu vot el guanyador de l'edició d'enguany!

A partir d'avui i fins al pròxim 31 de gener, ja podeu participar en el procés de votació per a escollir el guanyador de la 3a edició del Premi Martí Gasull i Roig. Els finalistes, Bonpreu-Esclat, Grup Flaix i  l'Associació de Treballadors Pakistanesos, han estat seleccionats pels 8 membres del jurat els quals han considerat que tots tres compleixen amb l'objectiu de ser un exemple a seguir en la defensa del català perquè han promogut la llengua com a eina de cohesió social en diferents àmbits.

Els supermercats Bonpreu-Esclat són un exemple a seguir per a petites, mitjanes i grans empreses pel que fa a l'ús habitual de la llengua catalana en el món socioeconòmic. Des de l'etiquetatge dels seus productes al fil musical dels seus establiments. Més informació

L'Associació de Treballadors Pakistanesos, creada l'any 2001, és una entitat plenament compromesa a fer del català la llengua d'acollida i arrelament per a la comunitat pakistanesa de Catalunya. Més d'un miler de pakistanesos han rebut cursos de català. Més informació

El Grup Flaix, creat el 1992, amb les dues emissores de ràdio musicals -Flaix FM i Ràdio Flaixbac-, és des dels seus inicis una eina útil per apropar amb normalitat la llengua catalana a una diversitat de públics, especialment el juvenil. Més informació

Lliurament del III Premi Martí Gasull i Roig

El guanyador es donarà a conèixer en la cerimònia de lliurament del III Premi Martí Gasull i Roig que es farà el proper 8 de febrer de 2016 al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB), a les 19h.

Per assistir-hi com a públic, és necessari que ens feu arribar un correu electrònic a premimartigasull@plataforma-llengua.cat indicant el vostre nom i el dels vostres acompanyants.

Us animem a votar al vostre candidat preferit i compartir-ho a les xarxes socials amb l'etiqueta #PremiMartíGasull!