El català està vetat per l'Estat espanyol!

En el marc de la campanya electoral per a les eleccions al Congrés dels Diputats, el 20D, la Plataforma per la Llengua vol tornar a posar l'accent en el desequilibri real entre el català i el castellà en les pràctiques institucionals i en els reconeixements legals de l'Estat.

L'Estat espanyol tracta els ciutadans de parla catalana com a ciutadans de segona, una situació inèdita en el context europeu. Així i tot, encara molts d'aquests ciutadans no són conscients d'aquesta realitat.

És per aquest motiu que hem tornat a posar en marxa el Test de discriminació lingüística, 10 senzilles preguntes per conèixer quin és el teu grau de discriminació lingüística. Com a ciutadà que viu en un territori de parla catalana, tens dret a viure plenament en la teva llengua. Per aquest motiu et demanem que, abans d'emetre el teu vot el proper 20D, tinguis clar quin és el posicionament de les diferents formacions polítiques en matèria lingüística. Vegeu la comparativa de propostes dels partits polítics en vers la llengua.

Entra al web estimoelcatala.cat per realitzar-lo i comparteix el resultat amb les teves amistats!