Arriba la 2a edició del Mercat de Nadal del Llibre

El proper dissabte 12 de desembre el Club TR3SC organitza la 2a edició del Mercat de Nadal del Llibre, a l'Antiga Fàbrica Estrella DAMM (Rosselló, 515, Barcelona). El Mercat de Nadal del Llibre és una mostra de tallers i actitivats literàries en el qual podràs conèixer les apostes literàries de les grans editorials per a aquest Nadal, que podràs comprar i endur-te signades pels mateixos autors. Trobaràs tota la informació al web del Mercat i el formulari per adquirir les entrades (gratuïtes) en aquest enllaç.
El Club TR3SC ha col·laborat amb la 12a edició de la Festa del Joc i el Lleure en català, que la Plataforma per la Llengua vam celebrar el passat dissabte 21 de novembre, i properament, s'afegirà com a entitat col·laboradora de la Plataforma per la Llengua amb l'oferta de promocions per als socis i d'altres avantatges per a l'entitat. Us en mantindrem informats a través del web i dels butlletins electrònics.