El jurat del Premi Martí Gasull es reuneix per deliberar sobre les 151 candidatures presentades enguany

Jaume Cabré i Fabré, Carles Torner i Pifarré, Carme Forcadell i Lluís, Rosa Serrano i Llàcer, Jordi Manent i Tomàs, Bernat Gasull i Roig, Òscar Escuder i de la Torre i Isona Passola i Vidal composen el jurat de l'edició d'enguany.

Aquesta tarda, els membres del jurat del Premi Martí Gasull i Roig s'han reunit per valorar les propostes que, a través de la pàgina web premimartígasull.cat, ens han fet arribar les prop de 300 persones que han participat en aquesta primera fase.

De totes les candidatures presentades, només 3 optaran a rebre el guardó que vol reconèixer la tasca d'aquelles persones i entitats que treballen a favor de la llengua catalana, tal com va fer en Martí Gasull i Roig. Durant pràcticament 20 anys en Martí va impulsar la Plataforma per la Llengua, hi va treballar de manera contínua, incansable, tenaç, exigent i entusiasta no només per desvetllar consciències a favor de la llengua, sinó també per transformar la situació i fer-la avançar, tot afavorint els canvis lingüístics.

La Plataforma per la Llengua donarà a conèixer els finalistes a principis del mes de gener i les 3 candidatures escollides pel jurat seran sotmeses a votació popular a través del web.

Agraïm novament la vostra participació en aquesta iniciativa, sense vosaltres no seria possible!