Presentem la guia "Halina’t mag-Catalan!", una publicació per apropar el català a la comunitat cristiana de parla filipina

La Plataforma per la Llengua i la Federació Filipina KALIPI presenten la publicació "Halina't mag-Catalan! al català" a l'Església de Sant Agustí del Raval el proper 14 de novembre en el marc de la festa de la solidaritat.

La presentació ha comptat amb els parlaments d'Anna Massallé, tècnica de la Direcció General d'Afers Religiosos, Gala Pin, Regidora de Ciutat Vella de l'Ajuntament de Barcelona, Macrina Alcedo, presidenta de la Federació KALIPI, i Carles Solà, membre de l'executiva de la Plataforma per la Llengua.

El llibret Halina't mag-Catalan!, editat en format bilingüe filipí-català, mostra els vincles entre les dues llengües, exposa informació sobre la llengua catalana i destaca la seva utilitat com a llengua d'inclusió i arrelament als territoris de parla catalana. La publicació té per objectiu afavorir la inclusió de les persones immigrades i contribuir, d'aquesta manera, a la igualtat i a la participació social.

Amb aquesta nova publicació, la Plataforma per la Llengua segueix la seva tasca d'edició d'eines de caràcter bilingüe que, de manera sintètica i entenedora, il·lustren alguns aspectes de la llengua i cultura catalanes, per tal d'atansar-los als catalans i catalanes de diversos orígens. Així doncs, aquesta edició adreçada a la comunitat cristina de parla filipina dóna continuïtat a la que primerament es va fer en àrab i més tard en urdú, romanès, rus i panjabi.