El grup local de Sabadell de Plataforma per la Llengua recorda a Guillem d’Efak

Enguany el grup local de Sabadell ha tingut una forta implicació en l'organització del Correllengua a la ciutat. L'objectiu  ha estat recordar Guillem d'Efak, el músic, escriptor i rapsode manacorí que durant els anys 60 va viure als barris de Can Puiggener i Gràcia. Donant suport a la CAL i amb la col·laboració d'Òmnium Sabadell, es van organitzar tres actes dins el marc del Correllengua.

El primer acte tingué lloc dijous 22 d'octubre a l'Espai FOC, amb un concert de Marcel Pich cantant Guillem d'Efak. L'esdeveniment va rebre un gran nombre de persones i va ser tot un èxit. L'endemà es va organitzar el sopar del Correllengua, on més de 70 persones van gaudir de la lectura de Sílvia Ricard del conte d'Efak 'El dimoni Cucarell' al bar Velòdrom. Roc Casagran, Laia Pedrol, Carles Belda i Gemma Balaguer també van participar en l'activitat improvisant cançons. L'última activitat es va dirigir als més petits amb els Jocs de la Llengua, que va comptar amb una il·lustrada sessió de contes a càrrec de Rosa Fité, juntament amb l'animació musical de Jordi Balmes. L'acte es va dur a terme amb l'ajuda i col·laboració de membre d'Òmnium i la CAL.

Tot plegat, un cap de setmana lúdic i reivindicatiu per fomentar la llengua i cultura catalanes del que van poder gaudir grans i petits. Podeu seguir i consultar les pròximes activitats de la territorial de la Plataforma per la Llengua del Vallès Occidental a la seva web , facebook o Twitter. Així com visualitzar el vídeo  de presentació de 'Guillem d'Efak a Sabadell'.