Dia de la diversitat: drets lingüístics, drets humans!

Més d'un miler d'alumnes de secundària van reflexionar sobre els drets de diversos col·lectius per commemorar el Dia de la Diversitat a l'Espai Jove la Fontana. L'objectiu era oferir un espai on fomentar la interacció i el respecte mutu entre els joves a través de debats, tallers i jocs. L'esdeveniment es va dur a terme amb alumnes d'entre 7 i 12 anys que provenien de 17 centres educatius de Barcelona.

La Plataforma per la Llengua, un any més, no s'ha volgut perdre aquesta oportunitat per treballar amb els joves els drets lingüístics i la importància de la llengua catalana en aquest context de diversitat lingüística. Es van realitzar dues activitats diferents: el joc de les paraules nòmades i un taller de doblatge en català amb la col·laboració de l'Escola Catalana de Doblatge (ECAD).

L'esdeveniment estava organitzat per la Regidoria de Cicle de Vida, Feminismes i LGTBI de l'Àrea de Drets Socials de l'Ajuntament de Barcelona, amb la col·laboració de l'Institut Municipal d'Educació, conjuntament amb el suport de l'Agència Europea dels Drets Fonamentals (FRA) i amb la participació d'entitats de referència de la ciutat en defensa dels drets humans.