Sortegem 5 entrades dobles per anar al cinema amb els petits de la casa!

La Plataforma per la Llengua, gràcies a la col·laboració amb Pack Magic, oferim 5 entrades dobles per anar a veure la nova pel·lícula de cinema infantil L'estiu i la tardor al regne d'Escampeta als cinemes Zumzeig o Cinemes Girona. Els 5 primers socis que segueixin les instruccions indicades més avall (teniu temps avui fins a les 13h!), aconseguiran aquestes entrades per a la projecció d'aquest cap de setmana, dissabte o diumenge a la tarda. Afanya't, sigues el més ràpid!

A partir d'aquest cap de setmana, podeu veure als cinemes L'estiu i la tardor al regne d'Escampeta, la segona de les quatre històries produïdes pel prestigiós estudi Folimage, que comparteixen els mateixos protagonistes peculiars i entranyables. El contacte amb la natura i l'estacionalitat, l'amistat, l'amor, l'adopció (en Lleó és una criatura adoptada i l'elefant Anníbal vol adoptar un peixet), les noves relacions familiars (el rei i la reina estan separats) i la superació d'estereotips (la princesa Mèlia és valenta i atrevida, iniciant sovint l'acció) són temes importants del film i hi apareixen tractats amb humor i tendresa.
El film recrea un univers poètic però trapella, posant-se al servei de l'art d'explicar contes dels rondallaires i els seus arguments adapten situacions contemporànies.

La pel·lícula, de Pierre-Luc Granjon i Pascal Le Nôtre, s'adreça a nens i nenes de 4 anys en endavant i té una durada és de 52 minuts.

A més a més, s'ofereix adaptada amb subtítols en català, per fomentar la lectura i la iniciació al visionat de pel·lícules en versió original entre els infants i per fer-la accessible a persones amb dificultats auditives. A la vegada, està sincronitzada amb audiodescripció a través de l'aplicació ArtAccés, apta per a mòbils i tauletes i que reprodueix sincronitzadament l'audiodescripció de tota la pel·lícula, per a infants i adults amb dificultats visuals.

No deixis escapar aquesta oportunitat i gaudeix del #catalàalcinema amb els més petits de casa!

Com puc aconseguir les entrades?

Envia'ns, avui al matí abans de les 13h, un correu electrònic a l'adreça promocions@plataforma-llengua.cat, copiant-hi les següents dades emplenades:

Nom i cognoms del soci:
DNI del soci:
Telèfon de contacte:
Email de contacte:

Opció escollida, entre les 6 següents:

OPCIÓ 1 Dissabte 31 d'octubre. Cinema Zumzeig a les 17h
OPCIÓ 2 Dissabte 31 d'octubre. Cinemes Girona a les 16h
OPCIÓ 3 Dissabte 31 d'octubre. Cinemes Girona a les 17.30h

OPCIÓ 4 Diumenge 1 de novembre. Cinema Zumzeig a les 17.30h
OPCIÓ 5 Diumenge 1 de novembre. Cinemes Girona a les 16h
OPCIÓ 6 Diumenge 1 de novembre. Cinemes Girona a les 17.30h

Amb totes les respostes rebudes fins a les 13h d'avui divendres 30 d'octubre sortejarem les 5 entrades dobles. A causa de la poca antel·lació amb què hem pogut disposar d'aquestes entrades per sortejar, la confirmació als socis i sòcies guanyadors la farem, només, per correu electrònic. Per tant, entre 13h i 15h estigueu alerta al correu per saber si us ha tocat i, en aquest cas, ens haureu de respondre també per correu confirmant-nos que heu rebut la informació. Les entrades les podreu recollir a les taquilles el mateix dia del film, presentant el DNI o el carnet de soci de la Plataforma per la Llengua.

Sort!!