Jocs, llengua i cultura al Vallès Occidental

Anima't a participar en les nombroses activitats que proposa la Plataforma territorial del Vallès Occidental!

• Correllengua a Sabadell

Enguany, el grup local de Sabadell, amb la col·laboració d'Òmnium Sabadell i la CAL, participarà en els actes del Correllengua, on s'organitzaran tres activitats:

• Dijous 22 d'octubre a les 20.30 hores, Concert de Marcel Pich

Marcel Pich cantarà Guillem d'Efak a l'espai FOC. Guillem Fullana i Hada d'Efak, conegut com a Guillem d'Efak, va ser un cantant, escriptor i actor manacorí que va viure al barri de Can Puiggener de Sabadell durant els anys 60.

• Divendres 23 d'octubre, a les 20h, narració del Dimoni Cucarell i sopar popular

El bar Velòdrom, espai gastronòmic i cultural, presentarà la narració del Dimoni Cucarell a les 20 hores. Una història creada per Guillem d'Efak, dirigida tant a infants com adults. Després, a les 20:30 hores se celebrarà un sopar popular amb garrotins, amb Roc Casagran, Carles Belda i Gemma Fardatxo. Els tiquets del sopar cal comprar-los amb antelació al mateix bar.

• Diumenge 25 d'octubre, Jocs infantils en català, contes i xocolatada

La Plataforma per la Llengua organitzarà els Jocs de la Llengua a la Plaça de la Creu Alta. Hi podreu trobar jocs infantils en català, narració de contes, animació i una xocolatada.

• Exposició "Lluís Companys i Sabadell (1916-1940). 75 anys del seu afusellament"

El Museu d'Història de Sabadell va inaugurar el dia 8 d'octubre i fins al 15 de novembre l'exposició memorial de Lluís Companys. L'exhibició se centra en la relació professional que Companys va tenir amb la ciutat de Sabadell, com a periodista, advocat i polític, així com amb la seva condició d'ideòleg i orador prorabassaire. Podeu trobar més informació sobre l'exposició en aquesta web.

• Visita al Centre d'Interpretació Lluís Companys

El Memorial de Lluís Companys també proposa una visita al Centre d'Interpretació Lluís Companys del Tarrós el diumenge 8 de novembre. La visita comptarà amb la presencia de l'alcalde de Tornabous, Amadeu Ros Farré. L'exposició permanent disposa de tecnologia interactiva, un espai de projeccions audiovisuals i documents didàctics.

En breus trobareu l'enllaç d'inscripcions en aquesta web.

• Festa Major de Tardor a Sant Cugat del Vallès

El diumenge 25 d'octubre el grup local de Sant Cugat participarà en la Festa Major de Tardor. A les 12 del migdia es celebrà la 4a edició del Superdictat i al llarg de tot el matí podreu passar-vos per la paradeta que tindran a la Plaça Octavià.

El dia 1 de novembre al matí se celebrarà el Correllengua amb jocs en català i contes.

Podeu consultar tota la informació sobre les activitats i altres notícies al web, Facebook i Twitter de la Plataforma Territorial del Vallès Occidental.