La Plataforma per la Llengua del Vallès Occidental celebra els Jocs de la Llengua

La 5a edició dels Jocs de la Llengua es van celebrar durant la Festa Major de Sabadell i va comptar amb una alta participació.

La Plataforma per la Llengua va optar, un any més, per incentivar l'ús del català durant les festes celebrades la primera setmana de setembre a Sabadell. Els ciutadans de la ciutat van poder gaudir de les dues activitats realitzades per l'entitat, el Superdictat i un concurs d'Scrabble, que tenen com a objectiu fomentar l'ús del català correcte mitjançant els dos jocs. El Superdictat, on els participants van haver de lletrejar les paraules sense cometre errors ortogràfics, va comptar amb la col·laboració de l'actriu sabadellenca Marta Tricuera que va ser l'encarregada de llegir les paraules del concurs.

Enguany les activitats es van dur a terme a l'Acadèmia Catòlica i van comptar amb un alt nombre de participants que va en augment any rere any. La Plataforma per la Llengua del Vallès Occidental va celebrar l'èxit participatiu, així com el Club d'Scrabble de Sabadell, i van assegurar la continuació d'aquests Jocs de la Llengua en les pròximes Festes Majors.