Àngela Caballé, guanyadora del viatge a Menorca!

Ja tenim la guanyadora del Joc del català d'aquest estiu! L'Àngela Caballé podrà gaudir d'un viatge a Menorca per a ella i un acompanyant, ja que ha demostrat ser tota una experta del català. Felicitats!

La Plataforma per la Llengua ja ha fet el sorteig del Joc del català que, enguany, es tractava d'un viatge a Menorca per a la persona que hagués encertat les 10 preguntes que plantejàvem amb el Joc del català.

Més de 7.000 persones han participat en aquest joc que vam desenvolupar com una eina d'entreteniment i conscienciació lingüística formulant preguntes sobre l'estat del català en diversos àmbits o donant a conèixer paraules de les diferents variants de la llengua catalana.

Entre totes les persones que van respondre correctament, hem sortejat aquest viatge a Menorca i, l'afortunada, ha estat l'Àngela Caballé. A més a més, hem regalat un munt de samarretes amb la litografia de Joan Brossa "Volem viure plenament en català" perquè pugueu lluir la paraula combativa de l'artista allà on aneu!

Moltes gràcies a totes les persones que hi heu participat!