Participem en la Festa Nacional de Santa Cruz de la Sierra

La celebració va tenir lloc a Montbau i va reunir prop de 2.500 persones. La trobada, que estava organitzada per FEDECRUZ (Federació Crucenya a Catalunya), va incloure una mostra gastronòmica, activitats infantils, concerts i danses folklòriques, entre altres.

La Plataforma per la Llengua va fer una activitat infantil i va donar a conèixer els seus projectes amb una parada informativa. Moltes per­sones es van interessar per la tasca que porta a terme l'entitat per apropar el català als diferents col·lectius d'origen immigrant que viuen a casa nostra.

Al torn dels parlaments, la Directora de la Plataforma per la Llengua, Neus Mestres, va donar la benvinguda als participants i va donar suport a Santa Cruz i a la seva iden­ti­tat. Va remarcar que en aquest context de diversitat lingüística, el català és la llengua d'integració i la millor eina d'apropament.

Gràcies als organitzadors per convidar-nos a la festa Camba per excel·lència!