Estàs discriminat lingüísticament? Comprova-ho!

La Plataforma per la Llengua posa a la vostra disposició un test per avaluar el vostre grau de discriminació lingüística. Volem mostrar com, malauradament, molt sovint no som conscients que els nostres drets lingüístics són vulnerats diàriament. Entra al web estimoelcatalà.cat i comprova si ets una persona discriminada lingüísticament.

L'informe de les balances lingüístiques, recentment publicat per la Plataforma per la Llengua, demostra que hi ha un desequilibri real entre el català i el castellà en les pràctiques institucionals i en els reconeixements legals de l'Estat. Ara, des de l'ONG del català volem que descobreixis per tu mateix si aquest desequilibri es veu reflectit en el teu dia a dia i ets una persona discriminada lingüísticament.

A través del web estimoelcatalà.cat hem posat en marxa un test d'autoavaluació amb 10 preguntes sobre situacions quotidianes on hauries de poder expressar-te, ser atès o rebre informació en català. Només has de contestar Sí o No a les preguntes que et plantegem per conèixer el teu grau de discriminació lingüística i compartir-ho a través de les xarxes socials. D'aquesta manera, aconseguirem fer arribar el missatge a moltes més persones. Malgrat no ser-ne conscients, els nostres drets lingüístics són vulnerats diàriament!

El pròxim 27 de setembre, tenim una oportunitat única per a canviar aquesta situació. Continuar dins de l'Estat espanyol no ens garanteix el nostre dret a poder viure plenament en català. És per aquest motiu que, de cara aquests propers comicis electorals, des de la Plataforma per la Llengua demanem el vot per a qualsevol de les candidatures que aposten obertament, i en un termini de temps al més breu possible, per la independència de Catalunya! Perquè ara mateix, votar per la independència és també votar per la llengua catalana.

Pots seguir la campanya a través de les xarxes socials amb l'etiqueta #votallengua.