Festa Les Maries - N.S. De l'Esperança del 2015

La Plataforma per la llengua col·labora també enguany a les festes en honor de Les Maries, que tengueran lloc a l'iglesia medioeval de Nostra Senyora de l'Esperança al camí l'Alguer- Bosa, organitzades del comitat 2015. La manifestació té el patrocini de l'assessorat al turisme del Municipi de l'Alguer i de la Fundació Meta.

Lo dia 8, quan acaba la processió amb la benedició dels camps, començarà la tardada de música a cura de la delegació de l'Alguer. L'espectacle veu protagonistes los " Dos Pardalets", amb Carles Belda i Marc Serrats, en un concert de cançons catalanes. Convidat Àngel Maresca "Lo Barber" amb cançons tradicionals alguereses.

• 30 d'agost - 7 de setembre de les hores hores 18.00 Rosari, Novena i Missa.
  • Dilluns 7 de setembre

Hores 19.30: l'associació Saber i Sabor propon la gara "Los plats de la tradició Algueresa", amb premis per cada partecipant. Per informacions ed inscripció contactau el núm. 3473455464. Hores 21.30: lo grup "Amics de la Muralla" presentarà el propi repertori i animarà la tarda.

• Dimarts 8 de setembre

Hores 18.00 Missa solemne, a seguir Processió amb la benedició dels camps, acampanyada de la Banda Musical A. Dalerci. Hores 21.30: " Dos Pardalets", amb Carles Belda e Marc Serrats, en un concert de cançons catalanes. Convidat Àngel Maresca "Lo Barber", organitza l'associació Plataforma per la llengua.