Movistar+ no té en compte la petició de la Plataforma per la Llengua de retransmetre per defecte en català a Catalunya

La Plataforma per la Llengua denuncia l'incompliment de la sol·licitud feta pel Futbol Club Barcelona, a petició de l'entitat, per tal que les retransmissions dels partits de futbol del Barça siguin per defecte en català com a mínim a Catalunya.

En els dos primers partits de Lliga l'àudio preferent ha estat el castellà, seguit de la segona opció que era la de poder sentir la retransmissió de la SER, també en castellà, i seguidament, en tercera opció, sentir la retransmissió del partit a través de les ones de Catalunya Ràdio. No hi ha hagut per tant cap canvi respecte a la situació de la temporada passada. L'únic canvi rau en el fet que la retransmissió en català passa de ser la d'Ona FM a la de Catalunya Ràdio

La junta directiva del Barça va trametre aquesta petició arran de les demandes de la Plataforma per la Llengua, però Movistar no n'ha fet cas.