Què me'n dius... del món editorial en català?

Coincidint amb la celebració de la 33a edició de la Setmana del Llibre en català a Barcelona, la Plataforma per la Llengua organitza un nou debat amb copa per parlar, aquest cop, sobre el món editorial en català.

El pròxim dijous 10 de setembre, a les 18 h, la Plataforma per la Llengua organitza el debat "Què me'n dius... del món editorial en català?" en el marc de la celebració de la Setmana del Llibre en català de Barcelona. L'acte tindrà lloc a l'avinguda de la Catedral, a la Plaça del llibre.

Aquesta, serà la quarta edició dels cicles de debats oberts amb copa que des de l'ONG del català organitzem per fomentar l'opinió sobre la situació del català en diversos àmbits. En aquesta ocasió, el debat girarà al voltant de la situació del català en el món editorial. Quin millor tema podríem tractar dins la Setmana del Llibre en català?

La Setmana del Llibre en català és una mostra que permet reconèixer la tasca de les editorials que editen en català, de les llibreries actives i de les revistes, donant visibilitat al llibre i a les publicacions periòdiques en català. Per poder aprofundir més en la situació del català dins d'aquest món, comptarem amb l'opinió de Montserrat Úbeda, de la Llibreria Ona,  Aniol Rafel, de l'editorial Periscopi, Marc Moreno, de l'editorial El delicte i Associació Llegir en català, Patrícia Gabancho, periodista i escriptora, i Francesc Marco, historiador i membre de l'executiva Plataforma per la Llengua. Tots ells estretament relacionats en el món del llibre en català! El debat serà moderat per en Xavier Pérez Esquerdo, periodista i membre de l'executiva de l'ONG del català, que buscarà la participació dels assistents per conèixer, també, el vostre parer.

Promoció per als socis de la Plataforma per la Llengua

A més a més, al llarg de la Setmana del Llibre en català (del 4 al 13 de setembre), els socis de l'ONG del català gaudiran de descomptes en el preu dels itineraris literaris que s'organitzaran a la ciutat de Barcelona. Per conèixer tota la informació de la promoció, clica aquest enllaç.