Promoció per als socis: Itineraris literaris per Barcelona a preu reduït!

La Setmana del Llibre en Català i la Plataforma per la Llengua acorden un preu especial per als socis i sòcies de l'ONG del català per a 29 itineraris literaris que es realitzaran a Barcelona, a càrrec dels autors, tot passejant pels escenaris dels seus llibres. Consulta els itineraris i apunta't-hi!

Amb aquesta proposta, La Setmana del Llibre en Català se suma a la Candidatura de Barcelona, ciutat de la literatura, que presenta l'Ajuntament de Barcelona  a la Xarxa de Ciutats Creatives UNESCO.

Els socis i sòcies de la Plataforma per la Llengua podreu gaudir d'aquestes passejades literàries a un preu reduït de 7€ que inclou un val de 3€ per comprar el llibre de l'itinerari a La Setmana.

Pots fer ja la teva reserva al correu reserves@lasetmana.cat, indicant que ets soci de la Plataforma per la Llengua i donant el teu nom i cognoms, l'itinerari escollit i les places que vols reservar. Tant la teva plaça com les dels acompanyants tindran el preu reduït de 7€.
Des de la secretaria de La Setmana, es posaran en contacte amb tu per confirmar-te la reserva i la forma de pagament.

MOLT IMPORTANT: cal fer les reserves abans del dia 4 de setembre.

(*) Entre tots els socis que s'apuntin als itineraris se sortejarà un menú de beguda i butipà al Celler Moritz, instal·lat a La Setmana