Primer compromís electoral per millorar el català a Can Barça

La candidatura de Josep M. Bartomeu es compromet a posar en pràctica les mesures que la Plataforma per la Llengua va enviar als presidenciables del Futbol Club Barcelona. La Plataforma per la llengua vol que sigui qui sigui el guanyador de les eleccions a la presidència del Barça, del pròxim 18 de juliol, es comprometi a millorar la presència del català en al club.

La Plataforma per la Llengua aconsegueix que el candidat a la presidència del FC Barcelona, Josep M. Bartomeu, es comprometi públicament a assumir les mesures per tal de promoure la llengua catalana dins del club, en el marc de la "taula rodona El Barça i Catalunya", organitzada per la candidatura de Bartomeu.

L'ONG del català sol·licita, amb els seus 5 comprormisos, que el Barça tingui com a llengua vehicular el català dins del club, que la formació de la Masia permeti que els jugadors entenguin i parlin en català, que els acords pels drets televisius incloguin el català com a llengua primera en les retransmissions al domini lingüístic, que l'entitat blaugrana es comprometi a complir la llei de consum per la qual tots els productes han d'estar etiquetats en català i que, finalment, es comprometi a fer del FC Barcelona l'ambaixador de la llengua catalana al món.

La Plataforma per la Llengua no descarta que en els propers dies d'altres candidats a la presidència del FC Barcelona, assumeixin els 5 compromisos per la llengua catalana tenint en compte  l'interès que han mostrat.