El 13 de juny, volem ajuntaments compromesos amb la llengua!

Passades les eleccions municipals, és el torn que els nous alcaldes i alcaldesses continuïn treballant per millorar els nostres pobles i ciutats. Des de la Plataforma per la Llengua, creiem que és necessari millorar la promoció de la llengua catalana des dels ens municipals i volem ajuntaments compromesos amb el català. Entra al web www.estimoelcatala.cat i ajuda'ns a fer arribar el decàleg de propostes per millorar la situació del català a tots els alcaldes i alcaldesses del país!

El pròxim 13 de juny es constituiran els nous ajuntaments que han sorgit de les eleccions del passat 24 de maig. La Plataforma per la Llengua va fer arribar un decàleg de propostes per promoure i defensar la llengua catalana des dels ajuntaments a tots els partits polítics que es van presentar en aquests comicis. Gràcies a la vostra participació en aquesta campanya, els 10 punts que plantegem han arribat a molts més pobles i ciutats!

Ara, un cop escollits els nous responsables dels organismes municipals, volem que no s'oblidin de la llengua i que apliquin les propostes que els hi vam fer arribar. Per aquest motiu, us tornem a demanar la vostra col·laboració!

Com ens pots ajudar?

1. Entra al web www.estimoelcatala.cat.

2. Respon la pregunta que et plantegem per conèixer quines possibilitats hi ha que el teu nou alcalde o alcaldessa defensi la llengua.

3. Cerca el teu representant a Twitter i envia-li el decàleg de propostes!

Gràcies per la teva col·laboració!