Els projectes del 1r Concurs Tísner de creació de jocs de català, a deliberació!

El pròxim 16 de maig, la Plataforma per la Llengua celebrarà l'acte d'entrega de premis del 1r Concurs Tísner de Creació de Jocs de Català, una iniciativa que té per objectiu fer que alumnes, mestres i escoles descobreixin la faceta lúdica i creativa de la llengua catalana dissenyant el seu propi joc sobre el català.

La primera edició d'aquest concurs s'ha portat a terme entre els alumnes de 5è i 6è de primària de les escoles de la ciutat de Barcelona i hi han participat un total de 13 aules. La bona acollida que ha tingut aquesta iniciativa ens permet informar-vos que, de cara la segona edició, el concurs el farem extensiu a tot el principat!

A la galeria d'imatges "Els projectes del 1r Concurs Tísner de Creació de Jocs de Català" hi trobareu totes les maquetes que les diferents aules ens han fet arribar! Molt divertides i originals, donaran una bona feinada al jurat format pels periodistes, Màrius Serra i Salvador Alsius, l'expert i col·leccionista de jocs de tauler, Oriol Comas, el director de Devir i principal editor de jocs de taula en català, Joaquim Dorca, i, en representació de l'ONG del català, la cap d'àrea del joc i el lleure en català, Isabel Romano.

A través de les xarxes socials, us anirem mostrant els jocs que ens han presentat les escoles amb l'etiqueta #ConcursTísner, per anar fent bullir l'olla fins el pròxim dia 16 de maig, quan coneixerem els guanyadors a la a la Fàbrica Fabra i Coats de Barcelona. Us hi esperem!