Demà, fes-te soci de la Plataforma per la Llengua i t'obsequiarem amb un regal!

Totes les persones que es facin sòcies de la Plataforma per la Llengua demà al matí durant l'acció "Planta't. Compromís pel nou país" seran obsequiades amb una ampolla del Cava per la llengua! Fes-te'n soci, ajuda'ns a defensar i fomentar l'ús de la nostra llengua!

Aquest dissabte, 18 d'abril, estem preparant una gran moguda! 300 persones ens plantarem simbòlicament per reivindicar el paper del català com a llengua comuna i de cohesió social del nou país que estem construint. Una gran mobilització de sensibilització que no seria possible sense el suport i col·laboració dels nostres socis!

Ajuda'ns tu també a poder continuar reivindicant la importància del català i fomentant-lo en tots els àmbits! Fes-te soci de la Plataforma per la Llengua demà i t'obsequiarem amb una ampolla del Cava per la Llengua si la teva quota és igual o superior a 60€ anuals!

Encara no t'has inscrit a la plantada massiva pel català? Afanya't-hi! Entra a plantatpelcatala.cat i tria una de les llengües del llistat que encara queden lliures!