Més de 7.000 signatures per denunciar el setge al català a la Franja d'Aragó

La campanya per denunciar els atacs que rep la llengua catalana a la Franja d'Aragó ja ha arribat a les 7.000 signatures. Encara no ens aturem, però! En volem aconseguir milers més per poder denunciar al Parlament Europeu el setge que està experimentant la nostra llengua en aquest territori. Entra a estimoelcatala.cat i signa el manifest i comparteix aquesta iniciativa a les xarxes socials #noésLAPAO.

Gràcies al vostre suport i participació, aquest cap de setmana ja hem superat les 7.000 adhesions al manifest que volem fer arribar al Parlament Europeu per denunciar els atacs que pateix el català a la Franja d'Aragó.

L'objectiu d'aquesta campanya és fer arribar aquest manifest al Parlament Europeu amb l'ajut de diversos europarlamentaris catalans i organitzar pròximament un acte a la seu d'aquest organisme a Estrasburg amb representants de les entitats de la Franja per tal d'evidenciar el setge que està experimentant la nostra llengua en aquest territori.

Encara ets a temps d'adherir-t'hi i convidar els teus contactes, amics i familiars a fer-ho. Com més signatures aconseguim, més repercussió aconseguirà l'acció! Comparteix l'enllaç al formulari i segueix la campanya a través de les xarxes socials amb l'etiqueta #noésLAPAO.

Moltes gràcies pel vostre suport i col·laboració!