La Plataforma per la Llengua considera que la Llei de senyes d'identitat va contra l'estatut valencià i l'Acadèmia

Plataforma per la Llengua afirma que l'aprovació, el 25 de març, de l'anomenada Llei de senyes d'identitat per les Corts Valencianes és una nova mostra de la política antivalenciana del Partit Popular.

Les propostes d'aquesta pseudonorma legal atempten directament contra l'estatut d'autonomia valencià i contra les competències institucionals de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua, que estan incloses al mateix estatut.

Amb aquesta actuació unilateral, els representants del PP continuen la seua croada contra la llengua i la cultura dels valencians. El despropòsit de la pseudollei de senyes ha estat aprovada en l'últim plenari abans de les eleccions autonòmiques de maig, i a bon segur té escasses possibilitats de tenir cap tipus de compliment, per la davallada imparable de la credibilitat política del PP al País Valencià