Taller de formació d'articulistes de Viquipèdia a Sabadell

El passat dijous 19 de març, amb la col·laboració d'Amical Vikimedia, la Plataforma per la Llengua va organitzar un taller per a persones interessades a convertir-se en articulistes de la Vikipèdia en català a Sabadell.

El març del 2001, la Viquipèdia en català tenia sis articles publicats. Actualment, ja en té 453.278 articles, 8.075 fitxers, 190.674 usuaris registrats i 1.139.267 pàgines totals.

Dijous passat, 10 persones van poder iniciar-se en el paper d'articulistes amb l'acompanyament d'en Alistair Spearing i en Francesc Prat, dos sabadellencs membres de l'Amical. Tres hores de treball pràctic a la sala multimèdia de la biblioteca Vapor Badia que van servir per a perdre la por i poder-se iniciar en la tasca d'incloure articles a la Vikipedia en català.

Donada la bona acceptació del taller, des de la territorial del Vallès Occidental, valorem la possibilitat de fer un altre taller més endavant! Gràcies a totes les persones que vau venir a participar-hi!