Taller pràctic per escriure articles a la Vikipèdia en català a Sabadell

El pròxim dijous 19 de març, de 18 a 20:45 hores, la Plataforma per la Llengua farà un taller pràctic per a totes aquelles persones interessades a fer d'articulistes a la Wikipedia en català a Sabadell.

El març del 2001, la Viquipèdia en català tenia 6 articles. Actualment en té 453.278, 8.075 fitxers, 190.674 usuaris registrats i 1.139.267 pàgines totals.

Tot això és gràcies a les voluntàries i voluntaris que cada dia pengen nou material en aquesta giga enciclopèdia on-line.

Qualsevol persona pot ser wikipedista, només cal saber com funciona el sistema. Per això, el proper dijous 19 de març, a la Biblioteca del Vapor Badia, farem un taller formatiu i pràctic per a totes aquelles persones que vulguin participar d'aquesta gran obra comunitària. El taller estarà dirigit per Alistair Spearing, wikipedista de Sabadell, traductor de professió i que ha fet més de 120.000 contribucions a la Viquipèdia en català, principalment articles sobre biologia.

El taller és gratuït, però per la limitació de l'espai cal inscripció prèvia a plvallesoccidental@plataforma-llengua.cat