Tens preguntes per a Escola Valenciana? Participa a la #twittervistaEV!

Aquest dijous 26 de febrer, a les 10 del matí, podràs fer d'entrevistador/a! La Plataforma per la Llengua organitza una twittervista amb Escola Valenciana, guanyadora del II Premi Martí Gasull. Un representant de l'entitat valenciana respondrà totes les preguntes que li feu arribar amb el hashtag #twittervistaEV. Anima't a participar-hi!

Escola Valenciana ha estat la guanyadora de la segona edició del Premi Martí Gasull i Roig. Una entitat que des de fa trenta anys treballa per la normalització lingüística al País Valencià, incidint especialment en el sistema educatiu valencià. Vols conèixer més coses sobre ells? Com s'organitzen, quantes persones en formen part, quins són els seus objectius, com els afectaria un canvi de govern al País Valencià... Participa a la #twittervistaEV!

Què és una Twittervista?

La Twittervista és una entrevista via Twitter en la qual els entrevistadors són els mateixos usuaris, que poden preguntar tot allò que vulguin a l'entrevistat. Nosaltres canalitzarem i coordinarem l'entrevista!

Per poder participar com a entrevistador a la Twittervista a Escola Valenciana, només has de piular la teva pregunta entre les 10 i les 10.30 h de de dijous, afegint el hashtag #twittervistaEV. Un representant d'Escola Valenciana respondrà a les vostres preguntes!

Podeu rellegir la twittervista que vam realitzar als guanyadors de la primera edició del Premi Martí Gasull a través d'aquest enllaç: Entrevista Assemblea Docents Illes Balears.