La Plataforma per la Llengua participa en el Festival de Cinema de Terror de Sabadell

Dins del marc d'activitats de la campanya "El català, al cinema", el dimarts vinent dia 17 de febrer a les 20h, la Plataforma per la Llengua Vallès Occidental participarà per primera vegada al Festival de Cinema de Terror de Sabadell, que enguany celebra la seva quarta edició. La projecció és gratuïta i serà al Casal Pere Quart de Sabadell. No hi falteu!

Avui dia, el català al cinema encara presenta una situació molt precària: l'oferta en català no arriba ni al 5% de les pel·lícules de la cartellera. És possible posar fi a aquesta marginació augmentant el cinema en català fins, com a mínim, la meitat de l'oferta cinematogràfica, sense que hagi de trontollar cap graó de l'estructura cinematogràfica del nostre país; ben al contrari, com ha passat en altres casos comparables, ha implicat una millora per al sector i per a la indústria pròpia. Vegeu aquí el nostre argumentari. Podeu trobar més informació al web elcatalaalcinema.cat.

En el marc de les accions encaminades a reivindicar la presència del català al cinema, enguany participem en la 4a edició del Festival de Cinema de Terror de Sabadell amb la projecció del film Deixa'm entrar (Låt den rätte komma in), una de les millors pel·lícules del cinema fantàstic dels últims anys. La cinta explica l'entranyable amistat entre una nena vampir i un nen solitari víctima d'assetjament a l'escola. Motius per veure-la no en falten: és una pel·lícula de vampirs diferent, allunyada dels tòpics del gènere i centrada en la relació que s'estableix entre l'Oskar i l'Eli, els dos protagonistes.

La projecció tindrà lloc el dimarts 17 de febrer a les 20.00 h al Casal Pere Quart de Sabadell. La sessió és gratuïta. Us hi esperem!