Presenten a Arenys de Mar la guia 'Què faig si?'

El passat dissabte dia 17 de febrer a les 7 de la tarda, va tenir lloc a la Sala Noble del Calisay, a Arenys de Mar, la presentació de la guia "Què faig si...?. Alguns suggeriments que poden ésser útils per afrontar situacions quotidianes pel que fa a l'ús del català". Aquesta guia pretén suggerir idees i alternatives d'actuació davant determinades situacions que ens podem trobar en la nostra vida diària relacionades amb la llengua catalana.

En primer lloc va parlar el socio-lingüista arenyenc Xavier Mir, que va comentar la importància de la guia i la seva utilitat per afrontar situacions delicades que ens podem trobar en el nostre dia a dia en relació a l'ús de la llengua.

A continuació, Bernat Gasull, membre de la Comissió d'Empreses de la Plataforma per la Llengua, va entrar a explicar amb més detall el contingut de la guia i les diverses casuístiques que recull, fent particular esment en aquells punts sobre els quals els assistents a la xerrada van mostrar més interès. Bernat Gasull va insistir a enfocar positivament aquestes situacions conflictives de tal manera que no tinguem recança a afrontar-les i en sortim reforçats en la nostra autoestima.

Aquesta presentació de la guia a Arenys de Mar ha estat la primera de tot una sèria de presentacions que s'han de fer al Maresme en els propers mesos: Canet de Mar, Vilassar de Dalt, Pineda, Mataró... Us anirem informant de les dates en que es faran cada una d'elles.